samedi 27 janvier 2018

Réversible

J'ai toujours aimé les perles de Natalie McKenna de Grubbi, mais encore plus ses dernières perles réversibles à message.
J'en ai choisi une qui allait avec ma journée et j'ai assemblé un bracelet avec des pierres des perles en céramique de Donna Perlimplin.

I've always loved Natalie McKenna's beads (Grubbi), but her latest ones, reversible with a message are favorites.
I chose one that fit my day and assembled a bracelet with some stones and ceramic beads from Donna Perlimplin.



Il me manquait quelque chose.
Il me restait une perle que j'avais prévu pour le bracelet.

Something was missing.
From the beads I had planned, one was left out.

Maison en pâte polymère / Polymer clay house, Pips Jewellery


Terminé.

Done.

3 commentaires:

  1. Love it! All the beads you chose work well together, and the message is perfect.

    RépondreSupprimer
  2. Very interesting "tea bead". I have a T shirt with similar quotes on Tea that I once picked up from a Railway station kiosk. Such pieces are conversation starters

    RépondreSupprimer
  3. Love the bracelet especially with the last “missing bead”.

    RépondreSupprimer

Merci de votre visite et de laisser un commentaire!
Thank you for visiting and leaving a comment!