mercredi 30 mars 2016

Quelques signes du Printemps / A few signs of Spring

 Je viens de me rendre compte que j'avais commencé ce blog il y a trois ans et que ses derniers temps je l'ai délaissé. Je vais essayer de revenir plus souvent et peut-être de manière plus diversifiée mais en attendant, voici quelques paires de boucles d'oreille que j'ai fabriqué au cours des deux derniers mois.

It occurred to me that I had started this blog three years ago and that lately I have not been very active. I'm going to try and come here more often, maybe share more than only beads and jewelry. In the mean while here are some pairs of earrings I've created during the past two months.


Perles de verre / Glass beads, Laura Sparling
Cuivre émaillé / Enameled copper, Blue Hare Art Wear

Anneaux de verre / Glass rings, Mru Mru
Cuivre émaillé / Enameled copper, Blue Hare Art Wear

Connecteur en céramique / Ceramic connector, Happy Fish
Tiges à bout de verre / Glass headpins, Sue Beads, Samantha Capeling

Connecteur en céramique / Ceramic connector, Happy Fish
Anneaux de verre / Glass rings, Beads of Passion
Tiges en cuivre / Copper headpins, Art Incendi

2 commentaires:

  1. I missed your posts Karin, so I really enjoyed looking at these earrings. The second and the third earrings, really speak to me

    RépondreSupprimer
  2. Hi Kari! Very beautiful designs. I love the way how you use the birds headpins. :)

    RépondreSupprimer

Merci de votre visite et de laisser un commentaire!
Thank you for visiting and leaving a comment!