mardi 23 avril 2013

Français - English

Hier soir, surprise, je vois mon collier sur le blog de Art Bead Scene.
Je suis très fière, mon collier a été choisi par Tari Sasser.

Presque tout ce que je sais des perles, je l'ai appris dans  des livres, des magazines et des sites américains.
Je vois aussi, que des gens hors de France viennent me rendre visite.

J'écrirai désormais en français et en anglais.


Mais je me suis aussi inspirée de créatrices françaises.
J'ai construit ce sautoir autour d'un pendentif de Marie Géraud.




Et puis j'ai trouvé que ces boucles d'oreilles ponctuées de vert émeraude le complétaient.




Yesterday evening I saw the necklace I created for the April Monthly Challenge on the Art Bead Scene blog. How exciting!
I was so proud my necklace had been chosen by Tari Sasser.

I've learned almost everything I know about beads and beading in American books, magazines and websites and I see that people outside of France are visiting my blog. 

So, from now on  I'll write my posts both in French and English.

But I also learned from French jewelry designers.
I started this long thin necklace from a pendant by Marie Géraud.
And these earrings were a perfect match in emerald green.



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci de votre visite et de laisser un commentaire!
Thank you for visiting and leaving a comment!